کد دانستنیهای تصادفی برای وبلاگ

 

اگر مایلید در وبلاگ شما به طور تصادفی دانستنی (آیا میدانید که) به نمایش     در آید کافی است کد زیر را در جایی مناسب از قالب یا کدهای وبلاگ خود وارد نمایید     در ضمن میتوانید به جای عدد 400 عددی دیگر برحسب پیکسل برای عرض این کد وارد     نمایید

    

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://setareman.blogsky.com

سلام
دعوت به همکاری
وبلاگ خوبی داری دوست عزیزم اگه موافق باشید به تبادل کلیلک نه لینک بپردازیم.
من امروز (تبلیغ ) شما را کلیک کردم اگه موافق باشی و هر روز این کار رو بکنیم خیلی خوب می شه در صورت موافقت به وبلاگم مراجعه کنید و پس از کلیلک هر روز به من خبر دهید تا من هم تبلیغ شما را کلیک کنم و من هم پس از کلیلک به اطلاعتان می رسانم. موفق باشید.
با تشکر
سارا

رهرو عشق چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام وب قشنگی دارید..
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد